Friday, June 6, 2008

Stop whinning, get even!

As the Maharishi Remembered site simultaneously crosses the two thresholds of 100 pages to the site and 100 visitors in a single day, I thought it might be interesting to start debate on some of the issues that have surfaced from the submissions and researched items presented.

I have taken the title of the post Stop Whining, Get Even from a comment by chuck posted on the guruphilliac blog in response to a post describing Maharishi's pleasure in acquiring real estate at below market prices

What I have found most remarkable in reading the many articles and blog posts about Maharishi Mahesh Yogi which can be found on the internet, is how diverse they are.

Just yesterday someone called Gina posts on TMFree describing Maharishi as "..a brilliant scam artist" and says "I still cannot help but wish M (Maharishi) had never touched my family's life."

By contrast another Indian teacher Sri Sri Ravi Shankar claims "Maharishi laid the foundation for a new world based on the knowledge of Vedas and spirituality”, and adds "He remains unparalleled."

It is natural to ask which of these opposing views ranged against each other is true? Will the real Maharishi Mahesh Yogi please stand up?

I was thinking about these contradictions today when I suddenly realised that it is quite possible that they are all true! Or lets say .. most of them.

After all, one of Maharishi's favourite expressions in the 1970s was 'Knowledge is structured in Consciousness'. We all have our own reality built up not only from what we see and hear but how we connect those experiences with our emotions and inner logic.

This will certainly be true in the field of personal development and search for God realisation.

Someone who has a positive experience following the directions of a teacher will want to imbue that teacher with divine power and make him worthy of reverance. Someone whose experience is more negative or neutral will dismiss the accounts of the other as nonsense and highlight the human frailties and weaknesses of the very same teacher.

One of the most contentious items on the site is the account of Linda Pearce describing an alleged sexual relationship with Maharishi in the 1960s. We re-publish an account by David Fiske, a former TM leader who knew her well, that he did not consider she would fabricate such a story. A number of other TM teachers however who did not know her at all, contacted the site contacted the Maharishi Remembered site to ask or demand that the story be removed. But why?

If Maharishi really delivered the goods to those TM teachers and TM practitioners who remain loyal to him today, why get upset if other people have a different reality and feel let down and cheated?

Similarly those who had bad experiences as TM teachers, and there seem to be many of them, might best extract their revenge on those who stayed loyal by enjoying the most glorious freedom and spiritual advancement they can conjure. Just as the best revenge on an old boyfriend or girlfriend who cheated, is to be happy in a new relationship, so the best revenge for someone let down by a teacher is to gain that very enlightenment he failed to deliver. So maybe there is hope in Chuck's advice to 'Stop whining and get even!'

A similar sentiment is very well expressed in a blog post by Harshada describing the whole phenomenon of spiritual movements from the 60s and 70s whilst reflecting on Maharishi's death in February:

    For the millions of us who were initiated by the rishi's -whichever rishi- it's now up to us to become rishis. Its now up to us to stop enshrining them and stop enshrining their techniques.

    It's high time we take the initiation fire they ignited in us and stoke it to completion.

    We may have to do this alone. For sure we have to leave the safe confines of the temple and wander into the wilderness. We need to explore for ourselves what is inside us.

    The masters' teachings are there to guide us, but they cannot hold our hand the whole way. We have to take what they have given us and make it our own.

    Our bodies are different, our minds are different, our samskaras- our latent impressions - are different so our path will also be different.

    One technique, one asana practice, one philosophy will do to shape our buttocks or make us a little happier or give us somewhere to go on Sundays, but it wont give us enlightenment if that's what we want.

    That no one can give.



Join the debate.

2 comments:

tara ram said...

MI AMO AMADO

ANHELARE SIEMPRE SU ENSEÑANZA

HABLAR DE SUS MILAGROS ES IMPOSIBOBLE, FUERON TANTOS,

ADMIRARLE FUE TODO CUANTO PUDE HACER

RECORDARLE HASTA EL FINAL DE MIS DIAS ES MI VERDAD

IMPOSIBLE VER EN OTRO SER SU

SANTIDAD Y ENTREGA INCONDICIONAL

HOY ME ENTERO DE SU PARTIDA, ANTES DE MI INICIACION EN KRISHNA

INIMAGINABLE FUE MI DOLOR



MOMENTOS DE AMOR Y DEVOCION SIEMPRE TUVE POR SU MAJESTAD

ANSIE PODERLE VER ANTES DE SU REGRESO AL HOGAR ETERNO

GANE PARA MIS HIJOS Y PARA MI SU DEDICACION Y AMOR

HARE MI VIDA EN KRiSNA HASTA PARTIR, ES MI HOMENAJE

ESTARE ASI UNIDA A SU GRAN VOLUNTAD

HOY RENUEVO MIS VOTOS A MI AMADO AMO


Y AL LLEGAR MI HORA DE PARTIR , EN MI ESTARA

OSCUROS CAMINOS INTENTARON SEPARARME DE MI AMO

GANE AL FINAL LA CRIN QUE PUSE A SUS PIES, SU MAHAAVATAR

INIGUALABLE OFRENDA PRESENTE A MI ETERNO GURU,

EN LA INIMAGINABLE FE QUE TUVE HACIA GURU DEV Y SU SER.



HOY ES 7 DE FEBRERO DEL AÑO 2008, PARTIO MI MAESTRO POR EXCELENCIA , MAS TOME INICIACION COMO SUJETO DE KRISHA, SE QUE SU VOLUNTAD ERA ESA Y ME DIRIGIO AL NUEVO GURU QUE PODRIA CONTINUAR SU LABOR, GRACIAS

A LOS DIVINOS PIES DE GURU DEV Y SU SANTIDAD MAHARISHI MAHESH YOGI.


EN ESTOS DIAS DE REFLEXION HICE LOS SIGUIENTES ANAGRAMAS:

MAHARISHI MAHES YOGI Y QUEDA: SI AMAS GEMA IR YOGI y quedan las cuatro letras HHHH,


INDIA BENARES BANARA VARANASI BABAJI y queda: BI, DIA RESA, BANA GIBA VAN ARAR, SANAS BIEN.



MI AMADO AMO

TUS PIES ESTAN YERTOS

TUS BELLOS OJOS PLENOS DE AMOR

YA NO ABRIRAN MAS PARA EL MUNDO

TU CUERPO ABANDONO LA VIDA MORTAL

PERO TU CUERPO DIVINO EN MI SIEMPRE ESTARA



AME TU SER COMO AMASTE A GURU DEV

FUIESTE FUENTE DE AMOR Y DE INSPIRACION MISTICA PARA MI SER

NUESTRA DIVINA SARASWATI , TE AMO INFINITAMENTE

HOY SOLO DESEO QUE TE ENCUENTRES

FELIZ EN SUS DIVINOS BRAZOS

Y AL LADO DEL SER A QUIEN TE ENTREGASTE

SUJETO SOY AHORA DE NUESTRO AMADO KRISHNA

FUE TU VOLUNTAD Y ES LA MIA IGUAL

NO TENGO PALABRAS JUSTAS PARA DESCRIBIR TU GRANDEZA

TU GRAN DON PARA AMAR SIN CONDICION

FUISTE SABIDURIA PLENA EN LOS VEDAS

Y AHORA YO TU SUJETO

SEGUIRE EL CAMINO QUE SEÑALASTE

PARA MI , FUI, SOY Y SERE UNA CONTIGO

JAMAS TE APARTARE DE MI

NO SOY NADA SIN MI GRAN MAESTRO

Y NO PODRE SERLO SIN MI AMADO MAHESHI

COMO TE LLAMABA SIEMPRE.






ERES POR SIEMPRE

SANTO AMADO

ES MI DEVOCION POR TI



ESTAS EN MI

SERAS MI GRAN AMO SIEMPRE



MAYOR SATISFACCION JAMAS TUVE

INFLUISTE EN MI DESDE TEMPRANA EDAD


GANE UN GRAN MAESTRO

UNICO EN EL MUNDO ESPIRITUAL

REVIVIRE EN MI TU SER

UNA Y OTRA VEZ



Y TE FUISTE DE ESTE PLANO FISICO


AMARE EL DIA EN QUE PARTA PARA ESTAR CONTIGO

MI SER ES PLENO EN TI

TE OBEDECERE SIEMPRE ME ELEJISTE PARA TI



NO ENCUENTRO PALABRAS JUSTAS PARA HABLARTE

NO HAY VERBO PERFECTO PARA DESCRIBIR UN SER PERFECTO

COMO MAHARISHI MAHESH YOGI

FUE DEMASIADO GRANDE ,

ENCUADRAR SU LABOR EN PALABRAS

ES IMPERFECCION

EL MUNDO PERDIO UN GRAN SER

AFORTUNADOS FUIMOS LOS QUE LE ESCUCHAMOS

JAMAS EL MUNDO VOLVERA A VER UN SANTO IGUAL

AMERICA JAMAS TENDRAS COMO AGRADECER

LA PROFUNDIDAD DE SU ENSEÑANZA

EUROPA GOZASTE DE SU ENERGIA DIVINA

SIEMPRE LO TUVISTE

POR RATOS NOS PRESTABAS UN INSTANTE DE SU SER

SANTO , PURO Y PERFECTO

CUANTA GRANDEZA VIVIO EN TUS TIERRAS

JAMAS RECOMPENSAREIS LO RECIBIDO

OH MUNDO PLENO DE INFAMIA

LO TUVISTE Y NO LE AMASTE LO SUFICIENTE

FUIMOS EGOISTAS AL AMARTE

ENTRE MAS ENTREGASTE TU SER ,

MAS PEDIMOS DE TU INFINITA BONDAD, AMOR Y DEDICACION

HOY SOLO NOS QUEDA A SUS HIJOS

SU AMOR, ENSEÑANZA, EJEMPLO MISTICO, DEDICACION

SU PERFECCION,

COMO UN CAMINO A SEGUIR

CUANTO TE AMO MAHARISHI MAHESH YOGI

NO SUPE MAS QUE AMARTE Y DESEO AUN

AMARTE MAS

SE SIEMPRE MI GURU , MI AMO , MI MAESTRO, MI PADRE ESPIRITUAL

SOLO ESO ES LO QUE REQUIERO MANTENER EN MI

PUES ESO ME ENSEÑASTE Y ESO APRENDI

JAMAS OLVIDARE TU AMOR INCONDICIONAL.

Y TU ENTREGA INFINITA

SIENTO QUE TE OFENDO

AL INTENTAR DESCRIBIRTE

NO HAY MANERA DE ABARCAR CON PALABRAS

TU GRAN SER DIVINO, SUPREMO, PERFECTO, AMO MIO.




MI AMADO AMO NO RESISTO LA VIDA

SIN TU SER EN MI NO SOY NADA

TODOS LOS DIAS TE PIENSO

HAGO TU PUJA IGUAL

PERO NADA DE ESTO TRAE

CONSUELO Y PAZ PARA MI ALMA

ESTOY MUY TRISTE Y SOLO QUIERO PARTIR

HE CUMPLIDO CON TODO CUANTO PUDE

HACER PARA HACERTE FELIZ

YA EL RESTO DE MIS DIAS

NO TIENE SENTIDO PARA MI


TE IMAGINO EN BRAZOS DE NUESTRA

AMADA Y DIVINA SARASWATI

YA DESCANSANDO DE LAS PENURIAS

DE ESTE PLANO INGRATO Y

COMO QUISIERA QUE SU LABOR

MANTUVIERA SU MISTICISMO


MAHA AVATAR TRIA RA

RAJA RAM SALE DE

MAHA RA

HOY 5 DE ABRIL DE 2008, LUEGO DE HABER ESCRITO AYER LAS ESTROFAS DE LA SEXTA CENTURIA Y TENER FE EN SU REGRESO , ME SENTI FELIZ Y EN LAS QUE HOY ESTUDIO CASI MUERO EN MI FE AL VER QUE ESTUVO CONMIGO EN EL TREN CUANDO VENIA PARA VARANA, SI, Y EN LA SIGUIENTE ENCUENTRO QUE TENEMOS UNA CITA EN VARANA, NO SE CUAL SERA ESE MARAVILLOSO Y DIVINO MOMENTO SI SERA PERSONAL O EN SUENO O UNA VISION PERO DE CUALQUIER FORMA ES FELICIDAD PARA MI Y ANTE SUS DIVINOS PIES PIDO DISCULPAS POR MI DESMEDIDA AMBICION AL QUERERLE TENER CONMIGO, SERIA CUMPLIR EL SUENO QUE EN EL PASADO VIAJE NO PUDE REALIZAR PUES POR FALTA DE DINERO NO FUE POSIBLE IR A HOLANDA, EN FIN SON LOS ACONTECERES ESTABLECIDOS POR MI AMO Y NO PUEDO MAS QUE PLEGAR MI VOLUNTAD A LA DE SU DIVINIDAD, ACA ESTARE A SU DIVINA DISPOSICION, DECIDA LO QUE SEA MAS JUSTO Y PLENO PARA SU SER DIVINO , AMADO Y ADORADO Y PORQUE NO IDOLATRADO, GRACIAS POR ESTE VIAJE , GRACIAS POR ENTENDER MI RUDEZA AL CUESTIONARLE PERO NO COMPRENDO TANTO SUFRIMIENTO EN UNA SOLA EXISTENCIA CUANDO EN MI ENTENDER Y JUSTICIA LA HUBIERA REPARTIDO EN VARIAS , SIENTO QUE HA SIDO DEMASIADO PARA ESTE DIMINUTO CUERPO Y ESCASA INTELIGENCIA PARA EL DIVINO DESIGNIO QUE SE NOS ASIGNO, COMO SU MAJESTAD LO DICE , SOLO UNO ES TESTIGO Y ASI LLEVO LA ESCUCHA DE TRES CON SUS DESGARRADORES GRITOS Y SIN PODER PARAR ESTA CRUELDAD, PUES NI LA FE EN MI ADORADO KRISHNA HA PODIDO RECIBIR LA RESPUESTA DEL RESPETO AL CREDO, EN FIN YA HABRA UNA MEJOR OPORTUNIDAD A VER SI ME ES DADO RECIBIR SU DIVINA RESPUESTA Y SI ES PERMITIDO LLEGAR A ENTENDER TODO ESTO QUE HE LLEVADO CONMIGO DURANTE CINCUENTA Y NUEVE ANOS QUE SON EN OPORTUNIDADES INENARRABLES E IMPOSIBLES DE COMPRENDER EN ANIMALES BIPEDOS PENSANTES PUES NO HAY OTRA EXPRESION QUE SEA POSIBLE APLICAR FRENTE A LO ESCUCHADO Y VISUALIZADO , EN FIN YA LLEGUE Y PERMANECERE ENTONCES EN BARANA SIN MOVERME ENTONCES DE ESTE LUGAR, BENDITO SEA SU DIVINO DESIGNIO .

HOY ES SIETE DE AGOSTO DEL AÑO 2008 HE ESTADO DEPRIMIDA DESDE EL TRES Y CADA MES ES LO MISMO RECORDAR SU PARTIDA ES UN SUFRIMIENTO INDESCRIPTIBLE, NO HAGO MAS QUE EXTRAÑARLE Y BUSCARLE A CADA INSTANTE , ESCUCHO LA MUSICA QUE LE DEDIQUE DESPUES DE SU PARTIDA Y ASI MANTENGO VIVO TODO EL AMOR Y EL DOLOR EN UN SOLO SENTIMIENTO PUES EL AMOR SIEMPRE ES SUFRIMIENTO JAMAS ES FELICIDAD, A CONTINUACION LA EXPERIENCIA EN EL ASHRAM DE SONOMA


En este verso se refiere a la mujer que después de llegar al ashram de sonoma aparecio y dijo ser cubana y llamarse rita nacida bajo la regencia de ese signo zoodiacal, viene con un trabajo de la falsa mujer se shivananda y la ha dejado trabajar en mi mente al igual que un negro que estuvo 20 años en la carcel, y a eso agrego la gente de varanasi que le dio amplitud para el control y manejo de la mente a traves de santeros, budistas, manusuda, rosacruces, gnosticos , masones , santeros , divinas presencias de Jesús y demas impostores, trabajo de liberación ninguno, hoy al amanecer se abrieron los lotos de los pies de mis hijos y el mio y esta tarde ya fueron desprendidos de la mente primordial de acuerdo a lo que escuche y su asistente ayer dijo que debia quedarme hasta el final del mes de septiembre, desconozco su plan a nivel de la clariaudiencia, pero no gusta de mi guru trascendente , debi quitarlo del altar que coloque en el cuarto de este ashram por respeto a su guru el divino guru dev no podia estar al lado de su fotografia , y dos le entregue una de su santidad maharishi y otra de guru dev y el aprecio que hizo fue dejarlas sobre la mesa del cuarto de charlas suyas con los practicantes , ahí quedaron como cualquier pedazo de papel sin mayor significancia , asi que a estas alturas todo lo que esta sucediendo es un simulacro de orientación espiritual pues en verdad no he mejorado en lo mas minimo y en su propio centro hacinados todos los mentalistas en el cuarto que me fue asignado y como vecina la amiga del manusudama, da tristeza el falso credo en krishna y lo escribo en minusculas pues no hay mas que mitos a seres que partieron sin fe en el verdadero Dios y ni se permite la lectura del Gita o de los libros relacionado con los vedas, nada que ver la filosofia hindu de krisna con esto, imágenes del buda en todos los lugares, y exposiciones de temas de budismo en sus discos, asi que sigo en el mismo circulo sin haber logrado un milimetro de oportunidad de vida espiritual pero el cebo si se lo puse y ahí se prendera porque en este estado de hechos ya no hay confianza, igual que en hotel siento la desesperación de irme y encarcelada en el recinto pues no hay dinero para salir para mi pais , ojala logre conseguirlo prestado para comprar el tiquete y contar los dias de partida, ayer no almorcé y hoy ni almorcé ni comi, tan solo barri el patio del comedor y repare una camisa de la falsaria de profesion, no es mas lo que tengo para aportar, mis hijos siguen en el profundo sufrimiento que a ninguno encarnado le ha importado, aprender lo conocido, nadie necesita de Dios ni de la fe , todo es negociable tanto la luz, como el cuerpo y el dinero, los comerciantes en las puertas del templo se repite la parabola como siempre, enviando mensajes a trascendencia como si los hechos no fueran percibidos y notados los cambios hacia la mantenencia del mentalismo en alianzas con traiciones a los maestros de trascendencia con los cuales ya hice los encuentros creando los dos arboles de linajes, asi que su decir no sera tomado como algo con sentido de responsabilidad espiritual y universal, la ley natural como dice traera respuestas hasta estos dos sitios del gran señor shiva que no es mas que krishna. Previo pago de quinientos veinte dolares por la estancia por un mes ,cada mes vale seiscientos dolares y esto es independiente de colaboración en trabajo material, aca coso y reparo ropas , cortinas, plancho, limpio el baño que usamos, cocine algunas veces, lavo losa otras o barro .


EL 20 DE AGOSTO ARRIBO A MI CIUDAD NATAL EN BUSCA DE UNIDAD CON MI AMO LUEGO DE PASAR POR LA SEDE DE SONOMA Y VISITAR EL SOBRINO QUE RESULTO SER DEL MISMO TALENTE DE SU PADRE, EN FIN DE TAL PALO TAL ASTILLA DICEN EN EL ARGOT POPULAR, PARA MI SORPRESA ENCUENTRO EL APARTAMENTO IMPREGNADO DE MENTALISMO HOY 21 DE AGOSTO PUSE GE DESDE EL DINTEL DEL APARTAMENTO Y TODAS LAS PUERTAS LAS DEJE EN EL MISMO PODER ESPIRITUAL DE KRISHNA, Y EN LA PUERTA DONDE SIEMPRE LE SENTI IGUAL APLIQUE AGUA DEL SAGRADO RIO GANGA DONDE QUEDARON DEPOSITADAS SUS CENIZAS, IGUAL CONSTRUI MI TEMPLO PARA SUS DIVINIDADES GURU DEV Y MAHARSHI MAHESH YOGI JI, CON LA PIEDRA DE SU LOSA PUES LA OTRA LA PERDI EN EL AVION, NO SABE CUANTO ME DOLIO, IGUAL COLOQUE SU PAÑUELO CON LAS FLORES QUE TRAJE DEL ALTAR CONSTRUIDO PARA RENDIRLE HOMENAJE Y LAS TAZITAS EN LAS CUALES LE RINDIERON HOMENAJE Y QUE RECOGI DEL PISO DE SU MONUMENTO Y LAS CORACOLAS CON SEMILLAS DEL ARBOL SAGRADO DE BODI, SEMBRE YA LAS SEMILLAS EN UNA MATERA , VEREMOS QUE SIGUE DESPUES DE ESTO, LO UNICO QUE SE ES QUE AUN PERSISTEN EN LA GUERRA CONTRA SU MAJESTAD INCLUSO LOS MISMOS PRACTICANTES SUYOS HAN CONTINUADO EN ESTA LUCHA CONTRA SU SER Y MI SER, NO ACEPTAN NUESTRA BODA EN KRISHNA NI RESPETAN MI INICIACION EN KRISHNA , ASI QUE EN SUS DIVINOS DESIGNIOS QUEDA LA SOLUCION DE TODO ESTO.

NI PODER DE PRECIPITACION, NI RESPETO AL DIOS QUE SOMOS, EL APARTAMENTO DESPOJADO DE BIENES MATERIALES Y NO ENCONTRE NI ROPA, NI PIJAMAS COMO SIEMPRE LA FAMILIA HACIENDO FIESTA CON MIS HABERES MATERIALES , ES LA ENESIMA OPORTUNIDAD QUE TIENEN PARA DEJARME CASI EN LA CALLE, SIN COMIDA Y SIN DINERO , CON DEUDAS A REVENTAR Y SIN SABER COMO INICIAR EL PROYECTO DE SU TEMPLO EN FLORENCIA, DONDE TENDRE QUE VIAJAR EN CUANTO PUEDA, A SUS DIVINOS PIES DEJO SU DECISION DE HACER SU SANTO LUGAR, COMO LO INSPIRO CUANDO TERMINE MI VIDA LABORAL, YA SIN DESEOS DE VOLVER A VIAJAR A INDIA DONDE NO ME FUE NADA BIEN, TODO FUE INCONVENIENTES COMO LO PUDO CONSTATAR, SIGO FIRME EN MI AMOR A SU SER COMO GURO, COMO AMIGO, COMO ESPOSO Y COMO MI UNICO AMO ESPIRITUAL PUES NO TUVE MAS Y CON UN ENORME COMPLEJO DE CULPA PORQUE SE ME FUE DE ESTE PLANO ANTES DE PODERLE VER RESIDIR EN SU ASHRAM DE INDIA COMO SIEMPRE LO DESEE, EN FIN FUE SU VOLUNTAD PARTIR ANTES Y NO PUDE EVITAR OTRO DOLOR, SOLO RESTA DEJAR A SU DIVINIDAD MI VIDA Y LA DE MIS HIJOS LOS TRES SUS MEDITADORES TRASCENDENTES DESDE EL NACIMIENTO POR DESIGNIO SUYO DE SU DIVINIDAD GURU DEVA, SIGO EN EL ESTUDIO DE LOS VERSOS QUE ME ENTREGO PARA COMPRENDER LA REALIDAD DE NUESTRA VIDA ESPIRITUAL Y SE QUE NOS DIO EL PAN EN BARRANQUILLA Y OTROS LO TOMARON COMO IGUAL HA OCURRIDO CON LA ANTENA DE KRISHNA Y DE SU BRAMACHARY EN FIN USTED TOMARA LAS DECISIONES CUANDO CONSIDERE QUE DEBAN DARSE SOLO ESPERO MI PARTIDA PRONTO DE ESTE PLANO MATERIAL PARA UNIRME A SU SER Y EL DE LA DIVINA SARASWATI CONFORME A MI DEVOCION EN SU PODER DIVINO, MAÑANA SERA OTRO DIA Y VERE COMO CAMBIO LOS POCOS DOLARES QUE QUEDARON PARA PODER CONSEGUIR ALGO, LE AMO MI GURO DE SIEMPRE Y MI ESPOSO DIVINO, A SUS PIES SAGRADOS Y LOS DIVINOS PIES DE SU DIVINIDAD, CUYOS LOTOS YA ABRI EN MIS ACTOS DE DEVOCION Y ASI LO SENTI . AHORA RECORDE QUE EL 20 DE AGOSTO DE ESTE AÑO 2008 VENCI AL SWAMI DE RISHIKESH Y AHÍ VENCI EL COSMOS , ASTRALES Y MENTALISMO , ASI QUE NO PUEDEN EXISTIR CON PODER SOBRE LOS TRES Y SOLO RESTA APLICAR LAS LEYES NATURALES DE MUERTE PARA TODOS , SENTI PERFECTAMENTE COMO QUEDARON ABAJO Y LOS QUE INTENTARON DESPLAZARSE SE CURVABA SU CAMPO DE PODER Y BAJABAN A TIERRA..

publisher said...

Google Translation:

Spanish » English


AMO MI AMADO

ANHELARE ALWAYS YOUR SCHOOL

SPEAKING OF YOUR miracle is IMPOSIBOBLE, WERE MANY,

ADMIRA WAS MUCH EVERYTHING I DO

REMEMBER TO THE END OF MY DAY IS MY TRUTH

IMPOSSIBLE TO BE YOUR VIEW ON ANOTHER

HOLINESS AND UNCONDITIONAL SURRENDER

TODAY ME YOUR ENTIRE ITEM BEFORE MY INITIATION IN KRISHNA

Unimaginable WAS MY PAIN



MOMENTS OF I always had love and devotion BY HIS MAJESTY

ANSI able SEE BEFORE HIS RETURN TO THE HOME ETERNAL

WIN FOR MY CHILDREN AND FOR MY LOVE AND ITS DEDICATION

HARE Krishna MY LIFE IN STARTING UP, IS MY HONOR

Will be so UNITED WILL YOUR GREAT

TODAY RENEWS MY VOTES TO MY AMADO AMO


AND THE STARTING TO GET MY TIME, WILL BE IN MY

DARK ROADS try to spread MY LOVE

TO WIN THE FINAL CRIN which I YOUR FEET, ITS MAHAAVATAR

Offering UNRIVALED THIS TO MY ETERNAL GURU,

IN WITNESS unimaginable that I had GURU TO BE AND ITS DEV.



TODAY IS 7 FEBRUARY 2008 departed EXCELENCIA BY MY TEACHER, MAS TOME INITIATION AS SUBJECT OF KRISHAN, IS THAT YOUR WILL ERA ESA And I went to the NEW GURU TO CONTINUE THEIR WORK COULD, THANKS

A FOOT ON THE DIVINE GURU DEV AND HIS HOLINESS Maharishi Mahesh Yogi.


IN THESE DAYS OF REFLECTION I THE FOLLOWING Opponent:

Maharishi Yogi MAHES AND IS: IF YOU GO Yogi AMAS GEMA and the remaining four letters HHHH,


INDIA VARANASI Banara Varanasi and Babaji was: BI, DIA RESA, BANA GIBA VAN ARAR, sound OK.



MI AMADO AMO

Your feet are rigid

YOUR BEAUTIFUL EYES OF LOVE PLENARY SESSIONS

YA NO MORE OPEN TO THE WORLD

YOUR BODY CLOSING THE LIFE MURDER

BUT YOUR BODY WILL BE FOREVER IN MY DIVINE



AME AS YOU BE A GURU loved DEV

FUIESTE SOURCE OF LOVE AND INSPIRATION FOR MY MISTICA SER

OUR DIVINE Saraswati, I LOVE YOU INFINITE

TODAY ONLY WISH you're

HAPPY IN YOUR ARMS DIVINE

AND THE SIDE OF BEING A QUIEN TE SUPPLIES

I AM NOW SUBJECT OF OUR AMADO KRISHNA

WAS YOUR WILL AND MIA'S THE SAME

I HAVE NO WORDS JUST TO DESCRIBE YOUR GREATNESS

GREAT GIFT FOR YOUR LOVE WITH CONDITION

You were WISDOM IN FULL VEDAS

ME AND NOW YOUR SUBJECT

FOLLOW THE PATH TO SIGNS

For me, I went down, AND I AM AN SERE CONTIGO

JAMAS TE away from MI

I AM NOT NOTHING WITHOUT MY GREAT TEACHER

And may not SERLO NOT LOOK AMADO MAHESHI

AS YOU ALWAYS CALL.






YOU ARE ALWAYS BY

SANTO AMADO

IT IS MY devotion



YOU ARE IN MY

BIG LOVE ALWAYS be my



I had greater satisfaction JAMAS

Influenced my FROM EARLY AGE


WIN A GREAT TEACHER

ONLY IN THE SPIRIT WORLD

IN MY revive TU SER

ONE AND AGAIN



And you left LEVEL THIS PHYSICAL


AMARE THE DAY IN WHICH TO BE PART CONTIGO

BE MY RIDE IS FULL

TE OBEDECERE chosen for TI ME FOREVER



NOT JUST WORDS TO MEET talk

NO VERB DESCRIBE A PERFECT FOR BEING PERFECT

AS Maharishi Mahesh Yogi

WAS TOO BIG,

FRAMING YOUR WORK IN WORDS

ES imperfection

The world lost BE A GREAT

We were the N-YOU HEARD

Ever WORLD WILL RETURN TO HOLY SEE AN EQUAL

AMERICA WILL JAMAS to thank you

THE DEPTH OF HIS TEACHING

EUROPE GOZASTE HIS DIVINE ENERGY

WE ALWAYS had

Ratos NOS RENDERED BY AN INSTANT ITS BEING

SANTO, PURE AND PERFECT

HOW MUCH GREATNESS LIVED IN YOUR LAND

JAMAS LO RECOMPENSAREIS RECEIVED

OH WORLD FULL infamy

AND WHAT SHE had loved Enough

We were selfish AL Amarte

BETWEEN YOU BE MORE SUPPLIES,

MORE ON WE ASK YOUR INFINITE BOND, LOVE AND DEDICATION

TODAY WE ARE ONLY TO THEIR CHILDREN

YOUR LOVE, TEACHING, MISTIC EXAMPLE, dedication

Perfection,

AS A WAY FORWARD

HOW MUCH I LOVE YOU Maharishi Mahesh Yogi

Did not love you AND I WANT MORE THAN EVEN

Amarte MAS

GURU IS ALWAYS MY, MY LOVE, MY TEACHER, MY FATHER AND SPIRITUAL

JUST WHAT YOU SEE IS REQUIRED TO KEEP IN MY

He taught me since that I learned And ESO

UNCONDITIONAL LOVE YOUR JAMAS forget.

DELIVERY AND YOUR INFINITE

I feel that offense

ATTEMPT TO describe

There is no way to cover WORDS

BE YOUR GREAT DIVINE, SUPREME, PERFECT, AMO MIO.




AMADO I LOVE MY LIFE NOT RESIST

WITHOUT YOU I AM NOT BE IN MY NOTHING

DAILY TE FEED

I DO YOU LIKE PUJA

But none of this BRINGS

CONSUELO AND PEACE FOR MY SOUL

I AM VERY SAD AND JUST WANT TO STARTING

AS HE MET WITH EVERYTHING I could

DO TO make you happy

AND THE REST OF MY DAYS

HAVE NO SENSE FOR MY


Imagine IN OUR ARMS

AMADA AND DIVINE Saraswati

AND REST OF hardships

ON THIS PAGE AND ungrateful

I WOULD LIKE TO WORK AS ITS

CONTINUE THEIR MISTIC


MAHA AVATAR TRIA RA

RAJA RAM FOR SALE

MAHA RA

TODAY 5 April 2008, after YESTERDAY THE WRITING stanza of the sixth century and HAVE FAITH IN HIS RETURN, I felt HAPPY AND IN THE STUDY TODAY THAT NEARLY KILLED IN MY WITNESS TO SEE ME THAT WAS IN THE TRAIN WHEN leave to Varano, SI, AND IN THE NEXT MEETING THAT WE HAVE AN APPOINTMENT AT Varano, IS NOT THAT BE WONDERFUL AND TIME IS DIVINE WILL BE HOME OR IN A DREAM OR ANY FORM OF VISION, BUT IS FOR MY HAPPINESS AND TO HIS FEET I apologize for DIVINE MY AMBITIONS TO inordinate We want to have ME, THE DREAM FULFILLED SERIOUS THAN IN THE PAST MAKE TRIP I could not therefore LACK OF MONEY WAS NOT POSSIBLE TO GO TO HOLLAND IN THE END ARE happen ESTABLISHED BY MY LOVE AND I CAN NOT MORE THAN MY WILL TO FOLD THE of his divinity, ACA will be on your DIVINE PROVISION, decide what is more just and FULL FOR BEING DIVINE, AMADO and worship idolatrous AND WHY NOT, THANKS FOR THIS TRIP, rudeness MY THANKS FOR UNDERSTANDING THE ISSUES BUT NOT UNDERSTAND MUCH SUFFERING EXISTENCE IN ONE IF MY UNDERSTANDING AND JUSTICE IN ANY split in several, I feel that THIS HAS BEEN TOO DIMINUTOS BODY FOR SMALL AND INTELLIGENCE FOR THE DIVINE designs THAT WE attaches, AS HIS MAJESTY THE DICE, ONLY ONE WITNESS IS WELL AND LEADS THREE OF THE LISTEN TO THEIR CRY TORN AND WITHOUT POWER STOP THIS CRUELTY, since neither FAITH IN my adored Krishna has been able RECEIVE THE RESPONSE OF RESPECT TO THE FAITH, AND END IN HABRA BETTER CHANCE TO SEE ME IF YOU RECEIVE IS GIVEN HIS RESPONSES DIVINE AND IF ALLOWED TO GET ALL THIS TO UNDERSTAND THAT HE CARRIED ME OVER FIFTY YEARS AND NINE ARE OPPORTUNITIES IN unspeakable and impossible to UNDERSTANDING IN ANIMALS bipedal Think there is no other word THAT IS POSSIBLE EFFECT FROM THE VIEW AND HEARD IN AND END AND THEN WILL ARRIVE IN SIN barana move THEN THIS PLACE, blessed be His divine design.

TODAY IS THE SEVEN YEAR IN AUGUST 2008 HE DEPRIMIDA STATEMENT FROM THE THREE AND EVERY MONTH YOUR MIND IS WHAT IT IS HEADING untold suffering, I DO NOT FIND A MORE THAN A strange and every moment, I HEAR THE MUSIC THAT YOU Spend AFTER HIS DEPARTURE AND ASI KEEP ALIVE ALL THE LOVE AND PAIN IN ONE SENSE For the LOVE ALWAYS IS SUFFERING is never HAPPINESS, A CONTINUING THE EXPERIENCE IN THE ASHRAM OF SONOMA


In this verse refers to the woman after arriving at the ashram of Sonoma showed up and said to be named Rita and Cuban-born under the regency of that sign zoodiacal, comes with a working woman are false and Shivananda has left in my mind like a black man who was 20 years in jail, and he added that the people of Varanasi that gave breadth to the control and management of the mind through Santero, Buddhists, manusuda, Rosicrucian, Gnostics, Freemasons, Santero, divine presence of Jesus and other impostors, any work release, opened today at dawn in the lotus feet of my children and me and this afternoon and were released from the primordial minds based on what I hear, and his assistant said yesterday it should stay until the end of September, unaware of his plan at the clariaudiencia, but not transcendent love of my guru, because removing it from the altar to the fourth place in this respect to his ashram by the divine guru guru dev not could be next to his photograph, and two will deliver one of his Holiness Maharishi and another guru dev and appreciation that he was leaving on the table for the fourth endorse talks with practitioners, there were like any piece of paper without further significance, so at this point, everything that is happening is a simulacrum of spiritual guidance because I have not really improved in the slightest and in his own center crowded all mentality in the fourth that I was assigned as a neighbor and friend of the manusudama, sadness gives the false belief in krishna and what I write in lowercase because there is no more a myth that people who departed without faith in the true God and not allowing the reading of the Gita or books related to the closures, nothing to do Hindu philosophy with that of Krishna, Buddha images in all places, and exhibitions of topics of Buddhism in his records, so I am still in the same circle without having achieved a millimeter of opportunity for spiritual life but the bait if I put it and because there are lights in this state of facts and no confidence, as in hotel feel the desperation I went and imprisoned in the compound because there is no money to leave for my country, I hope I achieved provided for and buy the ticket counting days of departure, not lunch yesterday and today or lunch or commissions, just in the neighborhood of El patio dining and repair a straitjacket forger of the profession, is nothing more I have to make, my kids are still in deep pain that none Incarnate it has imported, to learn what is known, nobody needs of God or faith, everything is negotiable so much light, as the body and the money, traders at the gates of the temple is repeated the parable as ever, sending messages to transcendence as if the facts were not collected and noticed the changes to the mantenencia of mentality in partnership with betrayals of concern to teachers with whom I did encounters creating two lines of trees, so his words will not be taken as something with meaning Spiritual and accountability of universal natural law as it says will bring answers to these two sites of large sir shiva which is nothing more than krishna. On payment of five hundred twenty dollars per stay for a month, worth six hundred dollars every month and this is independent of collaborative work material, here and sew clothing repair, curtains, iron, clean the bathroom that we use, sometimes cook, wash slab other or mud.


ARRIVING ON 20 AUGUST TO MY CITY IN SEARCH OF NATAL UNIT WITH MY LOVE AFTER JUMP BY THE SEAT OF SONOMA AND VISIT THE SOBRINO TO BE THE SAME OUTCOME OF HIS FATHER TALENT, AT END OF SUCH AS ASTILLA SAY IN PALO slang POPULAR , To my surprise found the apartment soaked in MENTALITY TODAY 21 AUGUST put the lintel GE FROM THE APARTMENT DOOR AND ALL IN THE SAME LEAVE THE SPIRITUAL POWER OF KRISHNA, AND YOU ALWAYS AT THE DOOR Le Sentier LIKE WATER USE OF SACRED RIVER GANGA WHERE be deposited its ashes, I built my MATCH FOR THEIR TEMPLE AND DIVINE GURU DEV JI Maharshi Mahesh Yogi, WITH THE STONE OF ITS THE OTHER LOSA For the lost in the AIRPLANE, DO NOT KNOW HOW hurt, PAÑUELO WITH YOUR PLACE LIKE THE FLOWERS THAT BUILT TO SUIT THE ALTAR pay tribute and TAZITAS IN WHICH THE Pays Tribute And that collected FLOOR OF HIS MONUMENT AND CORACOLAS WITH SEEDS OF THE SACRED TREE OF BODIES, sowing and SEEDS IN A MATERA, we see that STILL AFTER THIS, The only thing that still persist IS IN THE WAR AGAINST HER MAJESTY THE SAME PRACTICANTES yours EVEN HAVE CONTINUED IN THIS FIGHT AGAINST HER AND BE MY BE NOT ACCEPTED IN OUR WEDDING KRISHNA NI RESPECTED IN MY INITIATION Krishna, SO DIVINE IN ITS designs IS THE SOLUTION FOR ALL THIS.

NI POWER OF PRECIPITATION AND DOES NOT RESPECT TO GOD THAT WE ARE, THE APARTMENT Stripped of property and did not find CLOTHING, NI Pajamas AS ALWAYS THE PARTY WITH MY FAMILY MAKING MATERIALS HABERES, is the umpteenth opportunities they have to leave me ALMOST IN THE STREET, NO FOOD AND NO MONEY WITH DEBT AND NO RESALE BEGIN TO KNOW HOW THE DRAFT OF YOUR TEMPLE IN FLORENCE, WHERE YOU WILL HAVE TO TRAVEL AS, YOUR DIVINE DEJO YOUR FEET DO YOUR DECISION FOR HOLY PLACE AS inspire WHEN MY END WORKING LIFE, AND WISHES OF SIN BACK TO TRAVEL TO INDIA WHERE NOTHING WAS NOT ME WELL, EVERYTHING WAS LIKE THE DISADVANTAGES found, I still SIGN IN MY LOVE TO YOU BE AS Guro AS FRIEND AS MY HUSBAND AND ONLY AS A SPIRITUAL AMO PUES I had no WITH A HUGE AND COMPLEX OF BLAME ME BECAUSE HE WAS ON THIS LEVEL BEFORE YOU SEE able lies in its ASHRAM OF INDIA AS WE WISH TO ALWAYS, WAS IN HIS WILL END BEFORE STARTING And I could not help but ANOTHER PAIN, JUST LEAVE A RESTA His Divine MY LIFE AND MY CHILDREN OF THE THREE transcendence from the Mediterranean THEIR BIRTH BY YOU designs of his divine GURU DEVA, I still IN THE STUDY OF VERSOS DELIVERY FOR ME TO UNDERSTAND THE REALITY OF OUR SPIRITUAL LIFE AND THAT IS THE DIO BARRANQUILLA PAN AND OTHERS IN THE SAME AS SCORES happened to ANTENNA KRISHNA AND ITS END IN BRAMACHARY take decisions WHEN YOU CONSIDER TO BE MY LOG ONLY HOPE THIS LEVEL OF EARLY DEPARTURE to join MATERIAL AND ITS BEING OF THE DIVINE Saraswati UNDER MY devotion in his divine power, TOMORROW WILL BE ANOTHER DAY AND HOW TO CHANGE THE Vere FEW DOLLARS TO BE IN ORDER TO GET SOMETHING, I LOVE YOU ALWAYS ON MY Guro DIVINE AND MY HUSBAND, YOUR FEET AND THE SACRED DIVINE FEET of her divine , WHOSE Lotos YA ABRI IN ACTS OF MY devotion and ASI was sorry. NOW THAT RECORD ON 20 AUGUST OF THIS YEAR OF 2008, defeated Swami RISHIKESH AND THERE won the Cosmos, astral and mental, SO CAN NOT EXIST WITH POWER OVER THE THREE AND ONLY RESTA IMPLEMENT THE LAWS OF NATURAL DEATH FOR ALL, I felt PERFECT Trying DOWN AND THAT relocating CURVE IS YOUR FIELD OF POWER AND TO EARTH down ..